N-konceptbiler
N-visionen gøres elektrisk
RN22e
Et glimt ind i fremtiden
Bygget på N-grundsten
Corner Rascal
Cornor Carving Differential er designet til at give en unik carving-følelse gennem de mest udfordrende sving. RN22e er udstyret med firehjulstræk, som sørger for at fordele momentet mellem for- og baghjul alt efter den valgte køreindstilling. Funktionen forbedrer dit vejgreb og overfører maksimal kraft til vejen, samtidig med at du sikrer den optimale svinghastighed.
Skabt til banekørsel
Takket være Four piston monoblock calipers and a 400-mm hybrid disc er den i stand til at modstå vægten fra batteriet. Og for at give mest muligt vejgreb i sving bruger vi konceptbilen til at teste det regenerative bremsesystem.
N Sound+
Med N Sound+ får du lyden af performance. Og sammen med N e-shift reagerer lydsystemet dynamisk på kørestilen baseret på hastighed og speederens position.
Designet som en streamliner
RN22e udnytter IONIQ 6’s aerodynamiske design med de brede og robuste former, som er med til at maksimere præstationen.
N Vision 74
Innovativ brint-performancebil
Design
Designet hylder den legendariske 1974 Pony Coupe konceptbil. Og teknologien markerer en epokegørende, elektrisk æra.
Dimensioner
Det rullende laboratorium er 4,952 mm langt, 1,995 mm bredt, 1,331 mm højt og har en akselafstand på 2,905 mm.
Innovativ brintteknologi
Vores ingeniører har udviklet en batteripakke kombineret med en brændselscelle for brint. Kombinationen resulterer både i en forbedret køleevne, og det giver mulighed for at skifte mellem de to motorer alt efter kørselsforhold.
Performance og kølesystem
N Vision 74 tester balancen mellem performance og køling via et kølesystem med tre kanaler, som er fuldt integreret i designet for at opfylde FCEV’s varmebehov.
N-modellerne – inspireret af motorsporten
Hyundai Motorsport
Læs mere om de forskellige motorløb, vi deltager i – og blive klogere på vores motorsportsmodeller.